Viorica Ursuleac (n. 26 martie 1894, Cernăuţi - d. 22 octombrie 1985, Ehrwald în Tirol) a fost o soprană română, fiica unui arhidiacon ortodox, născută la Cernăuţi. După ce şi-a terminat studiile la Viena, Viorica Ursuleac a debutat pe scena operei din Zagreb în rolul Charlotte din Werther de Massenet, în anul 1922. Soprana a apărut apoi la Volksoper din Viena (1924-26), Opera din Frankfurt (1926-30), Berlin Staatsoper (1935-37) şi Opera din Munchen (1937-44). S-a căsătorit cu dirijorul austriac Clemens Krauss la Frankfurt, pe parcusul şederii sale acolo. Viorica Ursuleac a fost soprana favorită a lui Richard Strauss, care a numint-o "die treueste aller Treuen" ("cea mai fidelă dintre fidele"). Ea a cântat în premierele a patru dintre operele sale: Arabella (1933), Friedenstag (pe care a dedicat-o ei şi lui Krauss, 1938), Capriccio (1942), şi repetiţia publică cu costume la Die Liebe der Danae (1944). A apărut la Festivalul de la Salzburg (1930-34 şi 1942-43) şi o stagiune la Covent Garden (1934), unde a cântat în prima reprezentaţie din Anglia a operei Schwanda the Bagpiper de Jaromír Weinberger şi Arabella (rolul ei favorit). A apărut deasemenea în Desdemona din Otello de Verdi la Royal Opera, cu Lauritz Melchior în rolul titular şi Sir Thomas Beecham dirijor. Ursuleac a cântat la Teatro alla Scala în Die Frau ohne Schatten (rolul Împarătesei) şi Elektra (rolul Chrysothemis) de Richard Strauss, Così fan tutte de Mozart şi Die Walküre (rolul Sieglinde) de Wagner. Singura ei apariţie din America a fost la Teatro Colón în Buenos Aires, ca Brangäne în Tristan und Isolde de Wagner, avându-l ca partener pe Kirsten Flagstad, în 1948. În repertoriul ei s-au regăsit şi Contessa Almaviva (Le nozze di Figaro), Donna Elvira (Don Giovanni), Leonore (Fidelio), Senta (Der fliegende Holländer, cu Hans Hotter), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (Un ballo in maschera), Leonora (La forza del destino), Élisabeth de Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La fanciulla del West), Turandot (cu Erna Berger în rolul Liù), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (prima dată în rolul Compozitorului, apoi ca Ariadne), Die ägyptische Helena, etc. Prima donna a primit distincţia austriacă Kammersängerin în 1934, şi distincţia prusacă Kammersängerin în 1935. Spectacolul de adio l-a susţinut în 1953, la Wiesbaden, în Der Rosenkavalier. Ea a fost numită profesoară la Salzburg Mozarteum în 1964. Vocea lui Ursuleac nu a fost de o fromuseţe neobişnuită, după cum reiese din înregistrări, dar ea a fost apreciată ca o bună muziciană şi actriţă. Colega ei, soprana Hildegard Ranczak, spunea despre ea: "Cu toate că ea avea un acut seducător şi facil, am fost uimită tot timpul de faptul că petrecea două ore de vocalize înaintea fiecărei apariţii pe scenă. Ea a fost, în opinia mea, uimitor construită, fără o voce cu adevărat naturală, dar pe care a folosit-o cu o inteligenţă misterioasă." Ursuleac a murit la vârsta de 91 de ani, în satul Ehrwald în Tirol, unde s-a stabilit încă înainte de 1954, anul morţii lui Krauss.
Categorie
  • Categorie:Muzica
Fotografii

Viorica Ursuleac

Viorica Ursuleac
Engleza
Viorica Ursuleac (born March 26, 1894, Chernivtsi - October 22 1985 Ehrwald in Tirol) was a Romanian soprano, daughter of an Orthodox archdeacon, was born in Chernivtsi. Having completed his studies in Vienna, Viorica Ursuleac started Zagreb opera scene in the role of Charlotte in Massenet's Werther, in 1922. Soprano appeared then to Vienna Volksoper (1924-26), Opera diin Frankfurt (1926-1930), Berlin State Opera (1935-37) and the Opera in Munich (1937-1944). She married Austrian conductor Clemens Krauss in Frankfurt on during the term of his stay there. Viorica Ursuleac was Richard Strauss's favorite soprano, who numint a die aller treueste Treuen "(" the most faithful of the faithful "). She sang in the premieres of four of his operas: Arabella (1933) Friedenstag (which he's devoted to her and Krauss, 1938), Capriccio (1942), and public rehearsal Die Liebe der Danae suits (1944). He appeared at the Salzburg Festival (1930-34 and 1942 -43) and one season at the Covent Garden (1934), where he sang the first performance of opera in England Schwanda the Bagpiper by Jaromír Weinberger and Arabella (her favorite role). There was denseemenea as Desdemona in Verdi's Otello at the Royal Opera, with Lauritz Melchior in the title role and conductor Sir Thomas Beecham. Ursuleac sang at La Scala in Die Frau ohne Schatten (Empress role) and Elektra (Chrysothemis role) by Richard Strauss, Così Mozart fan tutte and Die Walküre (Sieglinde role) by Wagner. Her only appearance in America was at the Teatro Colónin Buenos Aires in Tristan und Isolde as Brangäne Wagner, taking it as a partner Kirsten Flagstad in 1948. In her repertoire were recovered and Contessa Almaviva (Le nozzle di Figaro), Donna Elvira (Don Giovanni), Leonora (Fidelio), Senta (Der fliegende Hollander, Hans hotter), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (A ballo in maschera), Leonora (Forza del destino La), Elizabethh of Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La fanciulla del West), Turandot (with Erna Berger Liu in the role), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (first time in the role of the composer, then as Ariadne), Die ägyptische Helena, etc.. prima donna has received the distinction in 1934 Kammersängerin Austrian and Prussian Kammersängerin distinction in 1935. Farewell show held in 1953, the Wiesbaden in Der Rosenkavalier. She was appointed professor at the Salzburg Mozarteum in 1964. Ursuleac's voice was not an unusual fromuseţe, as evidenced by the record, but it was regarded as a good musician and actress. Her colleague, the soprano Hildegard Ranczak, said about her: "Although she had an acute seductive and easy, I was always amazed by the factvocalizing that spent two hours before each appearance on stage. It was, in my opinion, amazing built without a truly natural voice, but he used it with a mysterious intelligence. "Ursuleac died at the age of 91 years in the village of Ehrwald in Tirol, where he established 1954 even before the death of Krauss.
Spaniola
Viorica Ursuleac (nacido el 26 de marzo 1894, Chernivtsi - 22 de octubre 1985 en el Tirol Ehrwald) fue una soprano rumana, hija de un archidiácono ortodoxa, nació en Chernivtsi. Habiendo completado sus estudios en Viena, Viorica Ursuleac comenzó Zagreb escenario de la Ópera en el papel de Charlotte en Werther de Massenet, en 1922. Soprano apareció luego a Viena Volksoper (1924-26), Opera dien Frankfurt (1926-1930), la Ópera Estatal de Berlín (1935-37) y la Opera de Munich (1937-1944). Se casó con Austria director Clemens Krauss en Frankfurt durante el término de su estancia allí. Viorica Ursuleac era el favorito de la soprano Richard Strauss, que numint un treueste mueren Treuen aller "(" el más fiel de los fieles "). Ella cantó en el estreno de cuatro de sus óperas: Arabella (1933) Friedenstag (que él es devoto de ella y Krauss, 1938), (1942), y el público ensayo Die Liebe der Capriccio trajes Danae (1944). Actuó en el Festival de Salzburgo (1930-1934 y 1942 temporada -43) y una en el Covent Garden (1934), donde cantó el estreno en Inglaterra para trabajar Schwanda del gaiteiro por Jaromír Weinberger y Arabella (su papel favorito). No era densoemenea como Desdemona en Otello de Verdi en la Ópera Real, con Lauritz Melchior en el papel protagonista y sir Thomas Beecham dirigiendo. Ursuleac cantó en La Scala de Schatten Die Frau ohne (papel de la emperatriz) y Elektra (papel Crisotemis) de Richard Strauss, Così Mozart fan tutte y Die Walküre (papel de Sieglinde) por Wagner. Su única aparición en América fue en el Teatro Colónen Buenos Aires en Tristán e Isolda de Wagner como Brangäne, tomándolo como un socio Kirsten Flagstad en 1948. En su repertorio se encontraron y condesa Almaviva (Le Figaro di boquilla), Donna Elvira (Don Giovanni), Leonora (Fidelio), Senta (Der fliegende Hollander, más caliente Hans), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (A ballo in maschera), Leonora (La forza del destino), Elizabethh de Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La fanciulla del West), Turandot (con Erna Berger Liu en el papel), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (primera vez en el papel del compositor, luego como Ariadna), Die ägyptische Helena, etc. prima donna ha recibido la distinción en Austria y Prusia Kammersängerin distinción Kammersängerin 1934 en 1935. Adiós muestra celebrada en 1953, el Wiesbaden en Der Rosenkavalier. Fue nombrado profesor en el Mozarteum de Salzburgo en 1964. Voz Ursuleac no era un fromuseţe inusual, como lo demuestran los registros, pero ella se consideraba como un buen músico y actriz. Su colega, la soprano Hildegard Ranczak, dijo de ella: "Aunque había una aguda seductora y fácil, siempre me sorprendió por el hecho devocalizando que pasó dos horas antes de cada aparición en el escenario. Era, en mi opinión, sorprendente construido sin una verdadera voz natural, pero él lo utiliza con una inteligencia misteriosa ". Ursuleac murió a la edad de 91 años, el pueblo de Ehrwald en el Tirol, donde estableció 1954 incluso antes de la muerte de Krauss.
Italiana
Viorica Ursuleac (nato il 26 marzo 1894, Chernivtsi - 22 Ottobre 1985 Ehrwald in Tirol) è stato un soprano rumeno, figlia di un arcidiacono ortodossa, è nato a Chernivtsi. Dopo aver completato i suoi studi a Vienna, Viorica Ursuleac iniziato Zagabria scena dell'opera nel ruolo di Charlotte nel Werther di Massenet, nel 1922. Soprano apparve allora Volksoper di Vienna (1924-1926), Opera dia Francoforte (1926-1930), Staatsoper di Berlino (1935-37) e Opera di Monaco di Baviera (1937-1944). Ha sposato direttore d'orchestra austriaco Clemens Krauss a Francoforte durante il periodo della sua permanenza. Viorica Ursuleac era il favorito soprano Richard Strauss, che numint un dado Treuen aller treueste "(" il più fedele dei fedeli "). Ha cantato nel prime quattro delle sue opere: Arabella (1933) Friedenstag (che ha dedicato a lei e Krauss, 1938), Capriccio (1942), e la prova del pubblico in Die Liebe der Danae si adatta alle Romania (1944). Egli è apparso al Festival di Salisburgo (1930-34 e 1942 -43) e una stagione teatrale al Covent Garden (1934), dove ha cantato la prima esecuzione in Inghilterra per lavorare Schwanda il Bagpiper da Jaromír Weinberger e Arabella (il suo ruolo di favoriti). Ci fu densoemenea come Desdemona in Otello di Verdi, dalla Royal Opera, con Lauritz Melchior nel ruolo del titolo e Sir Thomas Beecham direzione d'orchestra. Ursuleac cantato alla Scala in Die Frau ohne Schatten (il ruolo dell'imperatrice) e Elektra (il ruolo di Crisotemide) di Richard Strauss, Così Mozart Così fan tutte e Die Walküre (ruolo Sieglinde) di Wagner. La sua unica apparizione in America è stata al Teatro Colóna Buenos Aires nel Tristan und Isolde di Wagner Brangäne, prendendo come partner Flagstad Kirsten nel 1948. Il repertorio che sono stati trovati e Contessa Almaviva (Le ugello di Figaro), Donna Elvira (Don Giovanni), Leonor (Fidelio), Senta (Der Fliegende Hollander più calda con Hans), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (A Ballo in Maschera), Leonora (La Forza del Destino), Elizabethh di Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La fanciulla del West), Turandot (con Erna Berger Liu nel ruolo), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (prima volta nel ruolo del compositore, poi come Arianna), Die Ägyptische Helena, ecc. primadonna ha ricevuto la distinzione nel 1934 Kammersängerin austriaci e prussiani distinzione Kammersängerin nel 1935. Addio mostra tenutasi nel 1953, il Wiesbaden in Der Rosenkavalier. Lei è stato nominato professore al Mozarteum di Salisburgo nel 1964. Ursuleac la voce non era un fromuseţe inusuale, come testimonia il record, ma è stato considerato come un buon musicista e attrice. Il suo collega, il soprano Hildegard Ranczak, ha detto di lei: "Con tutto quello che aveva un seducente acuta e facile, ero sempre stupito dal fattovocalizzi che ha passato due ore prima di ogni apparizione sul palco. E 'stato, a mio avviso, costruire incredibili, senza una voce veramente naturale, ma l'ha usato con una misteriosa intelligenza ". Ursuleac morto all'età di 91 anni, il villaggio di Ehrwald in Tirolo, dove ha stabilito 1954, anche prima della morte di Krauss.
Franceza
Viorica Ursuleac (né en Mars 26, 1894, Tchernivtsi - Octobre 1985 22 Ehrwald au Tyrol) est une soprano roumaine, fille d'un archidiacre orthodoxe, est né à Tchernivtsi. Ayant terminé ses études à Vienne, Viorica Ursuleac commencé scène d'opéra à Zagreb dans le rôle de Charlotte dans Werther de Massenet, en 1922. Soprano est apparu alors Volksoper de Vienne (1924-1926) Opéra dià Francfort (1926-1930), l'Opéra d'État de Berlin (1935-37) et de l'Opéra de Munich (1937-1944). Elle a épousé le chef autrichien Clemens Krauss à Francfort, le cours de la durée de son séjour là-bas. Viorica Ursuleac était favori soprano Richard Strauss, qui numint une treueste mourir aller Treuen "(" le plus fidèle des fidèles "). Elle a chanté dans les créations de quatre de ses opéras: Arabella (1933) Friedenstag (qui il est consacré à elle et Krauss, 1938), (1942), et répétition publique Die Liebe der Capriccio s'adapte Danaé (1944). Il est apparu au Festival de Salzbourg (1930-1934 et 1942 saison -43) et l'autre à Covent Garden (1934), où il a chanté la première représentation en Angleterre pour travailler Schwanda le joueur de cornemuse par Jaromir Weinberger et Arabella (son rôle préféré). Il a été denseemenea de Desdémone dans l'Otello de Verdi à l'Opéra Royal, avec Lauritz Melchior dans le rôle titre et de Sir Thomas Beecham conduite. Ursuleac chanté à la Scala de Die Frau ohne Schatten (rôle impératrice) et Elektra (rôle Chrysothémis) de Richard Strauss, Così fan tutte de Mozart et La Walkyrie (Sieglinde rôle) de Wagner. Sa seule apparition en Amérique a été au Teatro Colónà Buenos Aires en Tristan und Isolde de Wagner que Brangäne, en le prenant comme un partenaire Kirsten Flagstad en 1948. Le répertoire qu'ils ont été trouvés et Contessa Almaviva (Le buse di Figaro), Donna Elvira (Don Giovanni), Léonore (Fidelio), Senta (Der fliegende Holländer, Hans chaud), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (Un ballo in maschera), Leonora (La Forza del destino), Elizabethh de Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La Fanciulla del West), Turandot (avec Erna Berger Liu dans le rôle), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (la première fois dans le rôle du compositeur, alors que d'Ariane), Die Ägyptische Helena, etc. Premières Kammersängerin Donna a reçu de 1934 distingue et prussiennes distinction autrichienne Kammersängerin 1935. Adieu montrent eu lieu en 1953, le Wiesbaden dans Der Rosenkavalier. Elle a été nommée professeur au Mozarteum de Salzbourg en 1964. Ursuleac voix n'était pas un fromuseţe inhabituel, comme en témoigne le dossier, mais il a estimé qu'un bon musicien et une actrice. Sa collègue, la soprano Hildegard Ranczak, a déclaré à son sujet: «Même si elle avait une séduisante aiguë et facile, j'ai toujours été étonné par le faitvocaliser qui a passé deux heures avant chaque apparition sur scène. Elle était, à mon avis étonnant construit sans une voix véritablement naturel, mais il a utilisé une avec une intelligence mystérieuse. "Ursuleac décédé à l'âge de 91 ans dans le village d'Ehrwald au Tyrol, où il a établi 1954, même avant la mort de Krauss.
Germana
Viorica Ursuleac (geboren 26. März 1894 - 22. Oktober 1985 Ehrwald in Tirol) war eine rumänische Czernowitz Sopran, Tochter eines orthodoxen Archidiakon war Czernowitz geboren in. Nach Abschluss seiner Studien in Wien, Viorica Ursuleac begonnen Zagreb Opernszene in der Rolle der Charlotte in Massenets Werther, im Jahr 1922. Soprano erschien dann Volksoper Wien (1924-26) Oper diin Frankfurt (1926-1930), Berliner Staatsoper (1935-37) und der Oper in München (1937-1944). Sie heiratete österreichische Dirigent Clemens Krauss Frankfurt am während der Laufzeit seines Aufenthalts dort. Viorica Ursuleac war Richard Strauss die beliebtesten Sopranistin, die Aller numint einen Würfel treueste Treuen "(" die treueste der Gläubigen "). Sie sang in der Uraufführung von vier seiner Opern: Arabella (1933) Friedenstag (die er 1944) gewidmet ist, um ihr und Krauss, 1938, Capriccio (1942), und öffentlich) Generalprobe Die Liebe der Danae Anzüge (. Er trat bei den Salzburger Festspielen (1930 bis 1934 und 1942 -43) und einer Saison in Covent Garden (1934), wo er sang die erste Aufführung in England zu arbeiten Schwanda, der Dudelsackpfeifer von Jaromír Weinberger und Arabella (ihr Lieblings-Rolle). Es war dichteremenea als Desdemona in Verdis Otello an der Royal Opera, mit Lauritz Melchior in der Titelpartie und Sir Thomas Beecham dirigierte. Ursuleac sang an der Scala in Die Frau ohne Schatten (Kaiserin Rolle) und Elektra (Chrysothemis Rolle) von Richard Strauss, Così Mozart fan tutte und Die Walküre (Sieglinde Rolle) von Wagner. Ihr einziger Auftritt in Amerika war am Teatro Colónin Buenos Aires in Tristan und Isolde Wagner als Brangäne, wobei sie als Partner Kirsten Flagstad im Jahr 1948. In ihrem Repertoire gefunden wurden und Contessa Almaviva (Le Figaro di Düse), Donna Elvira (Don Giovanni), Leonore (Fidelio), Senta (Der fliegende Holländer, Hans Hotter), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (A ballo in maschera), Leonora (La forza del destino), ElizabethStunden Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La fanciulla del West), Turandot (mit Erna Berger in der Rolle der Liu), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (erstmals in der Rolle des Komponisten und als Ariadne) Die ägyptische Helena, etc.. Primadonna hat Unterscheidung erhielt die Auszeichnung im Jahre 1934 preußische und österreichische Kammersängerin Kammersängerin im Jahr 1935. Farewell Show hielt im Jahr 1953 auf Wiesbaden in "Der Rosenkavalier". Sie berufen wurde Professor am Mozarteum in Salzburg im Jahr 1964. Ursuleac Stimme war nicht ungewöhnlich fromuseţe, wie von der Platte belegt, aber es war Schauspielerin gilt als ein guter Musiker und. Ihre Kollegin, die Sopranistin Hildegard Ranczak, sagte über sie: "Obwohl sie eine akute verführerisch und einfach, ich war immer von der Tatsache überrascht hattevocalizing, dass zwei Stunden vor jedem Auftritt auf der Bühne verbracht. Es war, meiner Meinung nach erstaunlich gebaut, ohne eine wirklich natürliche Stimme, aber er benutzte es mit einer geheimnisvollen Intelligenz. "Ursuleac starb im Alter von 91 Jahren in der Gemeinde Ehrwald in Tirol, wo er 1954 sogar vor dem Tod von Krauss.
Rusa
Виорика Ursuleac (родился 26 марта 1894, Черновцы - 22 октября 1985 Ehrwald в Тироле) была румынской сопрано, дочь архидиакон православные, родился в Черновцах. Окончив в Вене, Виорика Ursuleac начала Загреб оперную сцену в роли Шарлотты в "Вертер" Массне, в 1922 году. Сопрано появились потом Фольксопер (1924-26), Opera диво Франкфурте (1926-1930), Берлинской государственной оперы (1935-37) и оперы в Мюнхене (1937-1944). Женат австрийский дирижер Клеменс Краусс во Франкфурте-на в течение срока его пребывания там. Виорика Ursuleac был любимый сопрано Рихарда Штрауса, который numint умереть treueste Тройен Aller "(" самых верных верующих "). Она пела в четыре премьеры его произведений: Арабелла (1933) Friedenstag (которую он, посвященные ей и Krauss, 1938), Каприччио (1942), а также общественных репетиции Die Liebe дер Даная костюмы (1944). Он появился на Зальцбургском фестивале (1930-34 и 1942 -43) и один сезон в Ковент Гардене (1934), где он спел первый спектакль в Англии работы Яромир Вайнбергер Шванда Бэгпайпер и Арабелла (ее любимая роль). Существовал плотныхemenea в Дездемоны в "Отелло" Верди в Королевской оперы, с Лауриц Мельхиор в главной роли и дирижер сэр Томас Бичем. Ursuleac пел в "Ла Скала" Die фрау без тени (Императрица роль) и Elektra (Хрисотемида роль) Рихарда Штрауса, Così Так поступают все Моцарта вентилятора и Die Валькирия (Зиглинда роль) Вагнера. Ее внешний вид только в Америке в театре Колонв Буэнос-Айресе, как Тристан и Изольда "Вагнера Brangäne, принимая его в качестве партнера Кирстен Флагстад в 1948 году. В ее репертуаре были найдены и графиня Альмавива (Le сопла ди Фигаро "), Донна Эльвира (" Дон Жуан "), Леонора (Fidelio), Сента (Der Летучий голландец Ханс горячее), Амелия Гримальди (Симон Бокканегра), Амелия (" Бал-маскарад "), Леонора (La Сила судьбы), Элизабетч Валуа ("Дон Карлос)," Тоска ", Минни (La fanciulla дель Запад)," Турандот "(с Эрна Бергер Лю в роли)," Кавалер роз ", Ариадна ауф Наксос (впервые в роли композитора, то, как Ариадна), Die ägyptische Елены, т.д.. примадонна получила различие в 1934 Kammersängerin австрийской и прусской различие Kammersängerin в 1935 году. Прощание шоу состоялось в 1953, Wiesbaden в "Кавалер роз". Она была назначена профессор Зальцбургского Моцарта в 1964 году. Ursuleac голос не был необычным fromuseţe, о чем свидетельствуют записи, но это было рассматривать как хороший музыкант и актриса. Ее коллега, сопрано Хильдегард Ranczak, сказал о ней: "Хотя она была острой соблазнительной и легко, я всегда был поражен тем,вокализации, что потратил два часа перед каждым появлением на сцене. Это был, на мой взгляд, удивительное, построенные без действительно естественным голосом, но он использовал его с таинственной разведки ". Ursuleac умер в возрасте 91 лет в деревне Ehrwald в Тироле, где он основал 1954, даже до смерти Краусс.
Portugheza
Viorica Ursuleac (nascido em 26 de marco de 1894, Chernivtsi - 22 out 1985 Ehrwald em Tirol) foi um soprano romena, filha de um arcediago ortodoxos, nasceu em Chernivtsi. Tendo concluído seus estudos em Viena, Viorica Ursuleac iniciados Zagreb cena da ópera no papel de Charlotte, em Werther de Massenet, em 1922. Soprano, em seguida, apareceu Volksoper de Viena (1924-1926), Opera diem Frankfurt (1926-1930), Opera Estatal de Berlim (1935-1937) e Opera, em Munique (1.937-1.944). Ela casou-se maestro austríaco Clemens Krauss em Frankfurt durante o período de sua estadia lá. Viorica Ursuleac era favorito soprano Richard Strauss, que numint um dado treueste aller Treuen "(" o mais fiel dos fiéis "). Ela cantou na estréia de quatro óperas: Arabella (1933) Friedenstag (que ele é dedicado a ela e Krauss, 1938), (1942), públicas e ensaiar Capriccio Die Liebe der Danae fatos (1944). Ocorrido no Festival de Salzburgo (1930-1934 e 1942 -43 temporada) e um em Covent Garden (1934), onde cantou a primeira apresentação na Inglaterra para trabalhar Schwanda o gaiteiro por Jaromir Weinberger e Arabella (seu papel favorito). Houve densaemenea como Desdemona em Otello de Verdi, no Royal Opera, com Lauritz Melchior no papel-título e Sir Thomas Beecham condutor. Ursuleac cantou no La Scala, em Die Frau ohne Schatten (papel Imperatriz) e Elektra (papel Chrysothemis) por Richard Strauss, Così Mozart Così fan e Die Walküre (Sieglinde papel) por Wagner. Sua aparência única americana estava no Teatro Colónem Buenos Aires em Tristan und Isolde como Brangane Wagner, tomando-o como um parceiro Kirsten Flagstad em 1948. O repertório que foram encontrados e Contessa Almaviva (Le bocal di Figaro), Donna Elvira (Don Giovanni), Leonora (Fidelio), Senta (Der Fliegende Hollander, Hans Hotter), Amelia Grimaldi (Simon Boccanegra), Amelia (A ballo in maschera), Leonora (La Forza del Destino), Elizabethh de Valois (Don Carlos), Tosca, Minnie (La Fanciulla del West), Turandot (com Erna Berger Liu no papel), Der Rosenkavalier, Ariadne auf Naxos (pela primeira vez no papel do compositor, então, como Ariadne), Die Ägyptische Helena, etc. prima donna recebeu a distinção em 1934 Kammersängerin austríacos e prussianos Kammersängerin distinção em 1935. Farewell show realizado em 1953, o Wiesbaden em Der Rosenkavalier. Ela foi nomeado professor no Mozarteum de Salzburgo, em 1964. Ursuleac a voz não era um fromuseţe incomuns, como evidenciado pelo registro, mas era considerado um bom músico e atriz. Sua colega, a soprano Hildegard Ranczak, disse sobre ela: "Apesar de ter tido um sedutor aguda e fácil, sempre fui surpreendido pelo fato devocalizing que passou duas horas antes de cada apresentação no palco. Foi, na minha opinião, surpreendente construído sem uma voz verdadeiramente natural, mas ele tem usado com uma inteligência misteriosa ". Ursuleac morreu na idade de 91 anos na aldeia de Ehrwald no Tirol, onde estabeleceu 1954, mesmo antes da morte de Krauss.
Intra in cont

Email:

Parola:

Promovare

Produse curatenie